Beoordeeld met een 8,8

Jullie hebben de lijdensweg een heel stuk lichter gemaakt.

De zorg aan de cliënt wordt beoordeeld met een gemiddelde van 8,8.

Klanttevredenheid meten wij doorlopend en kunt u lezen in het klanttevredenheidsrapport 2016 (pdf).

Bent u benieuwd of Royal Care de zorg of begeleiding kan bieden die bij uw situatie past? Lees dan hieronder de ervaringen van enkele van onze cliënten, om een beeld te krijgen van onze veelzijdige dienstverlening.

Ervaringen van onze cliënten

dhr. Koos van Bommel

“Het verlies is nog steeds zwaar, maar jullie hebben zijn lijdensweg een heel stuk lichter gemaakt”

Geachte medewerkers van Royal Care, Vorden 19-11-’12

Bij deze willen wij jullie nog erg bedanken voor de goede zorg en steun die onze vader en zijn vrouw hebben mogen ontvangen.

Om jullie van Royal Care te bedanken (maar ook om iets aandacht te geven aan het bestaan van jullie organisatie) heb ik een deel van de speech op de begraafplaats aan jullie gewijd. Ook is het bloemstuk wat wij van Royal Care hebben ontvangen een zeer belangrijk iets geweest tijdens de gehele ceremonie. Waar voor zeker onze dank dat dit een deel heeft mogen uitmaken van ons verlies en de verwerking er van.

Het verlies is nog steeds zwaar, maar jullie hebben zijn lijdensweg een heel stuk lichter gemaakt. Als een Koning heeft hij de zorg en afscheid gekregen die hij verdiende, daarom doet jullie organisatie zijn naam eer aan … Royal Care

Nogmaals onze dank voor de uitstekende zorg.

Met vriendelijke groet,

dhr. Koos van BommelEen dankbare nabestaande
mevr. Anky Verdurmen

“Een mooie vorm van zorg waar we in Nederland niet trots genoeg op kunnen zijn”

Onze moeder is de laatste 8 weken van haar leven verzorgd door de medewerksters van Royal Care. Ze zijn betrokken, loyaal en zorgzaam en brachten tot onze (prettige) verbazing alles wat nodig was voor privé gebruik zelf mee, van eigen beddengoed tot al het eten en drinken voor persoonlijk gebruik waardoor de cliënt geen extra kosten heeft.

Ook de communicatie met het hoofdkantoor van Royal Care loopt prima. Wij hebben gemerkt dat de persoonlijke wensen van de cliënt voor de medewerkers centraal staan. Waardoor letterlijk tot de laatste dag onze moeder de regie over haar leven en haar verzorging zelf in handen had en haar laatste wens om thuis te kunnen sterven is uitgekomen.

Een mooie vorm van zorg waar we in Nederland niet trots genoeg op kunnen zijn !!!

mevr. Anky VerdurmenEen dankbare nabestaande
mevr. Danielle Buitenweg

“Mijn vader heeft zich echt een koning gevoeld”

September 2012 kon mijn moeder de zorg niet meer alleen aan voor m’n vader (hersentumor). Na contact te hebben gehad met Royal Care kon er al vrij snel iemand komen en al vrij snel werden de paar uur per dag voor 3 dagen in de week uitgebreid naar 12 uur per dag 7 dagen in de week.

Wij hebben het als zeer prettig ervaren en weinig wisseling gehad wat een veilig gevoel gaf. M’n vader kreeg weer een glimlach op z’n gezicht als hij één van de verpleegsters hoorde en ze maakten het m’n moeder een stuk makkelijker en namen de zorg uit handen maar waren er ook voor m’n moeder en voor ons als heel gezin. Ook waren de verpleegsters erg professioneel en begeleiden ons ook als wij dat wilde in de gesprekken met de huisarts.

We hopen het niet snel nog een keer nodig te hebben maar als het zover komt bellen we meteen Royal Care, mijn vader heeft zich echt een koning gevoeld

mevr. Danielle BuitenwegEen dankbare nabestaande
mevr. Nelly Monchen

“Mijn moeder heeft, tegen alle verwachtingen in, nog anderhalf jaar extra geleefd”

Met Royal care was het mogelijk dat mijn hoogbejaarde zieke moeder niet naar een verzorghuis hoefde te gaan en rustig in haar geliefde knusse huis kon blijven.

Doordat zij niet uit haar vertrouwde omgeving hoefde te gaan heeft zij, tegen alle verwachtingen in, nog anderhalf jaar extra geleefd. Mijn moeder was, ondanks dat haar lijf op was, heel levensblij. De dames van Royal care sloten daar fantastisch bij aan, met een zeer betrokken maatgerichte verzorging en veel gezelligheid. Voor mij als mantelzorger betekende het dat ik met een gerust hart kon slapen en naar mijn werk kon gaan.

Bedankt lieve Royal Care dames dat jullie mijn moeder, ondanks alle moeilijke momenten, zo’n fijne tijd hebben gegeven! Ik vergeet jullie nooit.

mevr. Nelly MonchenEen dankbare nabestaande

Neem contact met ons op

Bij ons bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en toegankelijke, betrouwbare ondersteuning. In het intakegesprek worden uw zorgbehoeften geïnventariseerd en onze dienstverlening optimaal op uw wensen en behoeften afgestemd. U krijgt een vaste medewerker van Royal Care toegewezen, die uw situatie kent en uw zorg coördineert. Aarzel niet te bellen, wij staan u graag te woord: 035 – 533 45 85.